Начало > Публикации > ДОСТЪП И УЧАСТИЕ НА МЕДИЙНИТЕ АУДИТОРИИДОСТЪП И УЧАСТИЕ НА МЕДИЙНИТЕ АУДИТОРИИ
- Език:
- Български
- Автор(и)
- Катя Михайлова
- Ключови думи
- digital media environment, access to media services, responsible participation, media audience, user generated media content, media literacy
- Накратко:
- Дигигалното комуникационно пространство е съвременната медийна среда, в която на предела между аналоговото и цифрово разпръскване на информация, успешно съжителстват традиционни и нови медии, пасивни и активни аудитории, консервативни и либерални регулативни практики. Медиите претърпяват третата си медиаморфоза, аудиториите се трансформират в потребителски групи, виртуални общности, участници и създатели на медийни съдържания.
Основната теза е, че достъпа на аудиториите до информационни и комуникационни технологии гарантира участието им в дигиталното комуникационно пространство. Активното и отговорно участие, обаче, изисква изходната дефиниция на достъпа да бъде разширена и задълбчена. Настоящата статия си поставя за цел да предложи модел на достъпа на медийните аудитории, който може да трансформира потребителите на медийни съобщения в създатели и е-участници, отговорни както за собственото си виртуално поведение, така и за представянето на уеб общностите, от който те са част.
Ако искате да получите достъп до статията, трябва да се логнете или да направите персонално запитване към автора