Начало > Публикации > ОПИТ ЗА АНАЛИЗ И ПРЕСТРУКТУРИРАНЕ НА УЧЕБНОТО СЪДЪРЖАНИЕ И УРОЧНИТЕ ЕДИНИЦИ В УЧЕБНИЦИТЕ ПО„ИСТОРИЯ И ЦИВИЛИЗАЦИЯ” В ПРОГИМНАЗИАЛЕН ЕТАП НА ОБУЧЕНИЕ V – VIII КЛАСОПИТ ЗА АНАЛИЗ И ПРЕСТРУКТУРИРАНЕ НА УЧЕБНОТО СЪДЪРЖАНИЕ И УРОЧНИТЕ ЕДИНИЦИ В УЧЕБНИЦИТЕ ПО„ИСТОРИЯ И ЦИВИЛИЗАЦИЯ” В ПРОГИМНАЗИАЛЕН ЕТАП НА ОБУЧЕНИЕ V – VIII КЛАС
- Език:
- Български
- Автор(и)
- Тодор Петров
- Ключови думи
- История и цивилизация, анализ, преструктуриране, учебно съдържание, урочни единици
- Накратко:
- Настоящето изследване си поставя за цел да анализира нормативните документи,
отнасящи се пряко до регламентирането и реализирането на съвременната учебникарска литература и най-вече да направи опит за анализ и преструктуриране на учебното
съдържание, както и структурирането на отделните урочни единици в действащите учебници по общообразователния учебен предмет „история и цивилизация”, изучаван в прогимназиален етап на обучение, а именно V-VІII клас.
Ако искате да получите достъп до статията, трябва да се логнете или да направите персонално запитване към автора